سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 راه برای ایجاد بک لینک با کیفیت

10 راه برای ایجاد بک لینک با کیفیت

در هنگام جدید و ناشناخته بودن هنگامی که یک وب سایت خارجی به یک صفحه از وب سایت شما پیوند می دهد ، آنچه را که به شما لینک می گویند ارائه می دهد. موتورهای جستجو از بک لینک استفاده می کنند تا به کمیت مقدار سایت خاص کمک کنند. از نظر تئوری ، با مساوی ماندن سایر موارد ، سایت های دارای بک لینک بیشتر در رتبه بندی جستجو نسبت به تعداد کمتری اولویت خواهند داشت. به هر بک لینک مانند رای گیری از یک وب سایت به وب سایت دیگر فکر کنید. گفته شد ، همه بک لینک ها یکسان نیستند و فقط یک بازی اعداد نیست که بیشترین بک لینک را دارد. هنگام ساخت بک لینک ، ارتباط ضروری است.

همیشه بک لینک با کیفیت بالا را دنبال کنید

به یاد داشته باشید ، همیشه کیفیت نسبت به کمیت است. برای درک اینکه چرا بک لینک با کیفیت بسیار ارزشمند است ، یادگیری دلیل استفاده بک لینک از سوی موتورهای جستجو مانند Google در ایجاد رتبه بندی جستجو مفید است. منطق این است که وب سایت ها به محتوایی پیوند می دهند که فکر می کنند خوانندگان آنها ارزشمند پیدا می کنند. بنابراین ، هرچه تعداد سایتهایی که به یک مطلب خاص پیوند دارند بیشتر باشد ، ارزش آن محتوا نیز بیشتر است.

 

موتورهای جستجو برای بک لینک های وب سایت هایی که معتبر شناخته می شوند ، ارزش بالاتری دارند زیرا تصور می شود که این سایت ها فقط به محتوای با کیفیت دیگر پیوند می دهند. بنابراین ، ارزش یک بک لینک وقتی از یک سایت معتبرتر می آید ، بیشتر در نظر گرفته می شود. با این حال ، معتقدم هر مرجع مربوطه از هر وب سایت با کیفیت خوب است و اگر کار خود را شروع می کنید ، باید هدف خود را هدف بگیرید.

 

یک بک لینک با کیفیت بالا از صدها لینک بی کیفیت بهتر است. که ما را به تفاوت SEO کلاه سفید و کلاه سیاه می رساند.

https://javadyasemi.ir/

اهمیت کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه

استراتژی های کلاه سیاه در کل کلاهبرداری است - معمولاً ساده ترین راه با کمترین کار است. همانطور که حدس می زنید ، به طور معمول باعث ایجاد بک لینک های ناخواسته و بی کیفیت می شوند. کلاه سیاه عموماً مورد بی مهری قرار می گیرد و برخی از تکنیک های کلاه سیاه کاملاً غیراخلاقی است.

 

نمونه های معمولی استراتژی های کلاه سیاه عبارتند از: تولید لینک ، طعمه و سوئیچ لینک ، خرید بک لینک dofollow مستقیم از سایت های دیگر ، هرزنامه نظرات وبلاگ ، تغییر مسیرهای اب زیر کاه و موارد دیگر در اینجا لیست رسمی نه نه مستقیماً از طرف Google وجود دارد. این تکنیک ها می توانند تعداد زیادی بک لینک ایجاد کنند ، به همین دلیل وب سایت ها (به ویژه آنهایی که تازه شروع به کار می کنند) اغلب وسوسه می شوند از آنها استفاده کنند. اما در نهایت ، آنها اسپم هستند و کیفیت پایینی دارند.

 

موتورهای جستجو از این تقلب ها آگاه هستند و سرانجام به نتیجه می رسند. وقتی این کار را انجام دهند ، وب سایت شما در رتبه بندی جستجو به شدت مجازات می شود و بازیابی آن بسیار دشوار است. خوب نیست. بنابراین ، با استراتژی های ایجاد پیوند کلاه سفید (که من در زیر به آنها می پردازم) ، که تنها راه ایجاد ارزش طولانی مدت است ، همراه باشید.

 

شما نمی توانید کیفیت را عجله کنید

کلاه سفید کار می کند ، اما سریع نیست. این فرایندی است که به فداکاری نیاز دارد. نتایج آهسته خواهد بود و می تواند هزینه و زمان زیادی را تحمیل کند (اگر شخصی را برای کمک به شما استخدام کنید).

 

بنابراین اکنون بدون زحمت بیشتر ، در اینجا چند تکنیک برای کمک به شما در شروع کار با ایجاد لینک وجود دارد!

 

چگونه می توانید بک لینک ایجاد کنید زمانی که تازه شروع به کار می کنید

ایجاد بک لینک زمانی که وب سایت شما جدید است ممکن است دشوار باشد زیرا هیچ کس از وجود شما اطلاع ندارد. برای به دست آوردن توپ ، باید سایت خود را به مردم معرفی کنید و اطلاعات مفید و مفیدی را که می خواهند به آنها پیوند دهند به آنها ارائه دهید.

 

1. همه چیز با محتوای عالی شروع می شود

قبل از شروع اجرای استراتژی های شرح داده شده در این مقاله ، باید تولید محتوا را شروع کنید. از این گذشته ، اگر چیزی برای لینک دادن به وب سایتها ندارید ، نمی توانید بک لینک بگیرید!

محتوای با کیفیت ، جذاب و معتبر همان چیزی است که شما دنبال آن هستید. شما باید مردم را هیجان زده کنید و به آنها انگیزه دهید تا محتوای شما را از طریق یک لینک به اشتراک بگذارند. محتوای کرکی که مقدار آن کم باشد نادیده گرفته می شود. شما می خواهید منبع اطلاعات صنعت خود باشید.

 

مهم است که اطمینان حاصل کنید که محتوای شما شفاف ، خوانا و قالب بندی خوبی دارد. استفاده از نقاط گلوله ، نقل قول ها ، جداول ، نمودارها و اینفوگرافیک ها می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات مفید زیادی را به صورت قابل هضم انتقال دهید. ایجاد محتوای پویا مرحله یک است. پس از ایجاد یک مجموعه مناسب و معقول ، می توانید پیگیری لینک ها را شروع کنید.

 

2. از افرادی که می شناسید بپرسید

در ابتدای سفر بک لینک ، نفوذ بسیار کمی خواهید داشت و دستیابی به پیوندها سخت خواهد بود. بنابراین ، با بازار گرم خود شروع کنید.

 

از شرکای تجاری ، دوستان با وب سایت های تأسیس شده و سایر آشنایان متصل که می توانید بدانید اگر به برخی از مطالب شما پیوند دارند ، س Askال کنید. برای آنها پیوندهایی به محتوای ایجاد شده خود ارسال کنید که مربوط به کاری است که آنها به نوعی انجام می دهند.

 

3. کار بر روی ایجاد روابط

بازار گرم شما فقط شما را تا این حد درگیر خواهد کرد. در نهایت ، باید مجموعه نامزدهای خود را گسترش دهید.

 

یک راه عالی برای این کار ایجاد حضور فعال در شبکه های اجتماعی یا خبرنامه ایمیل است. با افراد صنعت و صنایع وابسته خود تعامل داشته باشید. برای ایجاد ارتباط ، یک انجمن ایجاد کنید و یک لیست ایمیل ایجاد کنید. Contact Contact ابزاری عالی برای این کار است. با به اشتراک گذاشتن محتوای خود ، همراه با هدیه دوستانه ، خود را به عنوان یک مرجع قابل دسترسی در موضوع خود معرفی خواهید کرد. شما شناخته خواهید شد ، و افراد به طور طبیعی شروع به ارتباط با شما می کنند.

 

همچنین می توانید درباره محتوای دیگران نظر دهید. این بیشتر شما را در بین سایر همسالان خود تثبیت می کند و به شما کمک می کند افرادی را که در نهایت می توانند به شما بک لینک بدهند معرفی کنید. همچنین می توانید گاهی اوقات خود را به عقب برگردانید و گاهی اوقات در یک نظر وارد شوید. این کار را مرتباً انجام ندهید ، زیرا می تواند به روابطی که می خواهید ایجاد کنید آسیب برساند.

 

روابط همچنین برای ایجاد فرصت های وبلاگ نویسی مهمان بسیار مفید است.

 

4. شروع بلاگ نویسی مهمان

مشارکت مقاله در وب سایت شخص دیگری یک روش عالی برای ایجاد بک لینک با کیفیت بالا است و همچنین از آنجا که وبلاگی که برای آن می نویسید محتوای رایگان دریافت می کند سودمند است. هنگام وبلاگ نویسی میهمان ، باید همیشه مقاله معتبری را در اختیار شما قرار دهد که بینش و تجربه شخصی خود را درباره هر موضوعی که تخصص دارید به اشتراک بگذارید. این همچنین به عنوان یک روش عالی برای ایجاد اقتدار عمل می کند.

 

به دست آوردن فرصت های وبلاگ نویسی مهمان دشوار است ، به خصوص اگر تازه وارد و ناشناخته باشید. شما باید به وب سایت های زیادی دسترسی پیدا کنید و اغلب خود را طرد می کنید. Link -able یک پلتفرم قدرتمند است که با استخدام نویسندگان مستقر که می توانند برای شما وبلاگ مهمان و تبلیغ کنند ، به وب سایت های دارای محتوای عالی کمک می کند تا بک لینک با کیفیت بسازند. این ارزانترین مسیر نیست اما می تواند در ساخت پیوند با کیفیت به شما فوراً کمک کند.

5. یک مطالعه اصلی ایجاد کنید

نویسندگان اغلب با آماری که از یک مطالعه کاملاً خوب تهیه شده است ، سعی در تقویت محتوای خود دارند. اگر اطلاعات مفیدی دارید ، می توانید مطالعه خود را منتشر کنید و مقادیر زیادی بک لینک را دریافت کنید. این به نظر دلهره آور است و وقت گیر است ، اما لازم نیست کار دشواری باشد. و بازپرداخت آن می تواند ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.

 

ساده ترین راه برای طراحی مطالعه ایجاد نظرسنجی با استفاده از ابزاری مانند Google Forms یا SurveyMonkey است. آن را با س questionsالاتی که برای استخراج داده های مورد نظر شما طراحی شده پر کنید و سپس برای نمونه افراد مرتبط ارسال کنید. پس از دریافت پاسخ کافی ، می توانید به دنبال الگوهای موجود در داده ها باشید و سپس نتایج خود را منتشر کنید.

 

6. طراحی اینفوگرافیک ها

اینفوگرافیک بسیار محبوب است. مردم به اطلاعات منتشر شده در این قالب پاسخ می دهند زیرا حتی درک داده های پیچیده را نیز آسان می کند. آنها محتوای سرگرم کننده و میان وعده ای هستند و تعداد زیادی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند.

 

با انتشار اینفوگرافیک در وب سایت خود به همراه مقاله پشتیبانی می توانید بک لینک ایجاد کنید. کد جاسازی شده را در آن قرار دهید تا افراد بتوانند به راحتی اینفوگرافیک شما را در وب سایت های خود به اشتراک بگذارند. این به شما یک انتساب فوری و بک لینک می دهد.

 

سپس گرافیک را در سایت های رسانه های اجتماعی خود ، Reddit و از طریق سایت های مختلف ارسال اینفوگرافیک مانند graphs.net و visual.ly تبلیغ کنید. هرچه بیشتر بتوانید آن را مشترک کنید ، استخر بک لینک شما بزرگتر می شود.

 

7. بک لینک بدهید ، بک لینک بگیرید

شما می توانید با یافتن محتوای مربوطه در سایت های دیگر ، پیوند دادن به آن و سپس تماس با ناشر برای اطلاع رسانی به آنها ، پیوندهای پس زمینه زیادی را ایجاد کنید. می توانید از آنها به خاطر محتوا تشکر کنید و به آنها بگویید که خیلی از آن لذت برده اید ، و در سایت خود به آن پیوند داده اید.

 

در عوض درخواست بک لینک نکنید. نزدیک شدن به این به عنوان یک quid pro quo شما را خیلی دور نخواهد کرد. در عوض ، از این به عنوان راهی برای ایجاد رابطه استفاده کنید و فقط آنها را از وب سایت خود آگاه کنید. با گذشت زمان ، برای ناشران محتوایی که به آن پیوند می دهید شناخته می شوید و تا زمانی که محتوای مفید خود را منتشر می کنید ، ممکن است آن افراد دوباره به شما پیوند دهند.

 

8- در مورد افرادی که با رقبای شما در ارتباط هستند تحقیق کنید

با استفاده از ابزاری مانند Ahref’s Link Intersect می توانید به دنبال وب سایت هایی باشید که در حال حاضر برای سایت های رقیبتان لینک دهی می کنند. این واقعیت که آنها به سایت های مشابه سایت شما پیوند می خورند می تواند به خوبی نشان دهد که آنها مایل به پیوند دادن به محتوای شما نیز هستند. این تحقیق لیستی از نامزدهای قوی بک لینک را ایجاد می کند که باید دنبال کنید.

ahref-link-intersect-tool-1.jpg

9. پیوندهای شکسته را پیدا کرده و محتوا را جایگزین کنید

این یک استراتژی خلاقانه دیگر است که اگر به درستی اجرا شود ، می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی تعدادی بک لینک با کیفیت بالا برای شما به دست آورد. نحوه کار آن در اینجا است.

 

محتوای موجود در اینترنت به طور مکرر از بین می رود. شرکت ها می توانند از کار خارج شوند و سایت های خود را از بین ببرند. وبلاگ ها رها شده اند. محتوا بازنشسته شده است. وقتی این اتفاق می افتد ، هر وب سایتی که به آن پیوند داده می شود با پیوندی خراب روبرو می شود که به جایی نمی رسد. صاحبان سایت این را نمی پسندند زیرا این باعث کاهش تجربه کاربر می شود.

 

شما می توانید با بازآفرینی محتوایی که در وب سایت خود به آن لینک می دادند و سپس با ارائه URL جدید برای جایگزینی پیوند خراب ، این مشکل را برای آنها برطرف کنید. اگر با همه سایتهایی که به محتوای اصلی پیوند داشتند تماس بگیرید ، فوراً از آنها بک لینک دریافت خواهید کرد. برای یافتن پیوندهای خراب ، می توانید از ابزار Ahref’s Broken Link Checker استفاده کنید.

 

10. به سوالات سایتهای پرسش و پاسخ پاسخ دهید

سایتهایی مانند Quora به مردم امکان می دهد سوالات کنند و پاسخ بگیرند. با ارائه پاسخ های دقیق و دقیق به هر س questionsالی که مربوط به صنعت یا موضوع شما باشد می توانید بک لینک ایجاد کنید و سپس پیوندی برای کسب اطلاعات بیشتر در آن قرار دهید.

https://linkbuilding3.persianblog.ir/3M9vMlx5vOfB81lGlAlL-10-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%86%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86