سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهینه سازی تصویر برای تکنیک های سئو

بهینه سازی تصویر برای تکنیک های سئو
1. ارتباط تصویر
اهمیت تصویر در هنگام بهینه سازی تصویر برای سئو مهم است. تصویری از قطار در صفحه مربوط به فراری هیچ فایده ای نخواهد داشت. من عقل سلیم آن را می دانم اما این مرحله آنقدر مهم است که من نمی توانم آن را از دست بدهم.

2. Alt Tag
تگ Alt احتمالاً مهمترین عامل بهینه سازی تصویر است. Alt مخفف جایگزین است. اگر نمیتوان تصویر را نشان داد یا بارگذاری آن خیلی طولانی طول می کشد ، متن در برچسب alt به جای تصویر نمایش داده می شود. بیشتر موتورهای جستجوگر اصلی متنی هستند ، یعنی نمی توانند تصاویر و فیلم ها را بخوانند. مکان تصاویر شما به عنوان یک فضای خالی برای موتورهای جستجو ظاهر می شود. این فضاهای خالی به هیچ وجه برای سئو کلی شما مناسب نیست. برچسب alt نه تنها به موتورهای جستجو می گوید که تصویری در اینجا قرار داده شده است ، بلکه آن را در مورد موضوع تصویر شما نیز آگاه می کند.

یک عمل خوب برای برچسب ALT این است که برچسب های alt خود را کوتاه اما توصیفی نگه دارید. برچسب های alt خود را با اطلاعات دوستانه موتور جستجو پر کنید ، اما سعی نکنید خیلی زیاد پیش بروید. به عنوان مثال ، برچسب alt برای عکس از یک جشن تولد باید چیزی شبیه به این باشد: alt = "پسر من ronin جشن تولد دوم"

3. اندازه تصویر و میزبانی
اندازه تصویر یک عامل بسیار مهم است زیرا مستقیماً روی بارگذاری صفحه تأثیر می گذارد. چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید تصاویر شما باعث کند شدن صفحه نمی شوند: از .jpg روی .png استفاده کنید (در بیشتر موارد این کار می کند) قبل از بارگذاری ، تصاویر خود را فشرده کنید. از یکی از افزونه های وردپرس فشرده سازی تصویر استفاده کنید. استفاده از شبکه CDN کمک خواهد کرد.

بخش هایی از جهان استفاده از CDN به یک امر ضروری تبدیل شده است و من قبلاً منابعی را در بهترین CDN برای وردپرس منتشر کرده ام. اگر از WordPress استفاده می کنید ، می توانید از افزونه Shortpixel استفاده کنید که هر ماه 100 بهینه سازی تصاویر رایگان ارائه می دهد. می توانید از آن برای بهینه سازی اندازه تصویر تصاویر قبلاً بارگذاری شده استفاده کنید. یکی دیگر از دلایل استفاده از این افزونه این است که می تواند تصویر pp موجود خود را به .jpeg تبدیل کند. میزبانی تصویر یکی دیگر از مهمترین موارد به ویژه هنگامی که از ترافیک رانندگی در جستجوی تصویر Google استفاده می شود عواملی که تصاویر برای جستجوی تصویر Google انتخاب شده اند مخفی نگه داشته می شوند اما برخی می گویند میزبانی تصویر یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب است. گفته می شود به تصاویر میزبانی شده در همان دامنه متن ، ارزش بیشتری نسبت به تصاویر میزبانی شده در دامنه دیگر مانند سایت میزبانی تصویر رایگان داده می شود. الگوریتم مهم دیگر برای جستجوی تصویر Google نحوه ترکیب تصاویر با متن در صفحه است.

4- نحوه نامگذاری تصاویر برای سئو همانطور که کلمات کلیدی در URL مهم هستند ، برای تصاویر نیز همین کار را می کند. نام پرونده های غنی از کلمات کلیدی می تواند ربات های موتور جستجو در تعیین ارتباط کمک کند. از استفاده از نامهای پیش فرض فایل تصویری مانند "DSC0019.jpg" خودداری کنید زیرا اطلاعات زیادی در مورد تصویر نمی دهد. از نامهای توصیفی با کلمات کلیدی جدا شده با "-" (خواب) استفاده کنید. به عنوان مثال ، "استیو-شغل-در-راه اندازی-از iphone.jpg".

5. عنوان و پیوند تصویر تصاویر بسیار چشم نواز هستند ، بنابراین برای اتصال مناسب هستند. اما تکنیک های مناسب پیوند تصویر می توانند نتایج بهتری را ارائه دهند. یکی از نکات اصلی برای پیوند تصویر این است که از وصل مستقیم تصاویر خودداری کنید. همیشه در هنگام پیوند تصاویر خود از متون مربوط به لنگر استفاده کنید. این حتی در جاسازی تصاویر در یک پست مهمان یا صفحات دیگری که قصد دارند پیوند را به سایت خود بازگردانند ، برای SEO شما حتی بیشتر موثر است. به یاد داشته باشید هر زمان که تصاویر خود را پیوند دهید ، از یک برچسب عنوان استفاده کنید. برچسب عنوان هنگامی که مکان نما خود را روی یک پیوند قرار می دهید ، یک ابزار ابزار ارائه می دهد. از کلید واژه های مرتبط و توضیحات دوستانه SEO استفاده کنید و برچسب های عنوان شما سنگین می شوند

6. از چند تصویر باید استفاده کنید؟ تعداد مشخصی از تصاویر که باید از آنها استفاده کنید وجود ندارد ، زیرا همه اینها به نوع صفحاتی که ایجاد می کنید بستگی دارد. برای نوع خاصی از صفحات ، حتی یک تصویر نیز به اندازه کافی خوب است و در سناریوهای خاصی (به عنوان مثال: آموزش) ، شما ممکن است از 10-20 تصویر استفاده کنید. نکته اصلی در اینجاست که تصاویر شما نباید زمان بارگذاری صفحات را کند کنند. اطمینان حاصل کنید که صفحه شما در 2-3 ثانیه بارگیری شود. هر چیزی بیشتر از این ، شما باید روی سرعت بهینه سازی تصاویر و بیش از تمام صفحه / وب سایت متمرکز شوید. این نکات ساده برای بهینه سازی تصویر سئو است که نه تنها برای سئو شما مؤثر است بلکه می تواند باعث افزایش میزان ترافیک شما نیز شود. اگر سؤال از نحوه گرفتن تصاویر برای وبلاگ خود دارید ، باید بخوانید: 5 راه برای یافتن تصاویر بصورت آنلاین از کجا می توان تصاویر را آنلاین پیدا کرد نحوه یافتن تصاویر برای وبلاگ خود با استفاده از جستجوی پیشرفته Flickr آیا بهینه سازی سئو برای تصاویر خود را در وبلاگ به ما اطلاع می دهید؟ یا بخشی از ترافیک خوب تصاویر را از دست نداده اید؟